Legutóbb hozzáadott termékek ×

A kosár üres.

Lupine SL A - Aki B-t mond mondjon A-t is.....

A Lupine SL B lámpa után imáink meghallgattattak és a gyár megcsinálta az akkumulátoros verzióját.

sl_6_6-1

A képen a Lupine SL A7

Amit már bármilyen kerékpárra felszerelhetünk. Mivel időközben elkerült a háztól a pedelec bringám, ezért a tesztlámpát is kicseréltük egy A modellre. A csomagolása és a tartalma is hozza a megszokott Lupine minőséget. A SL B-hez képest itt eleve több dolog található: gyárilag kapunk eleve 2 Torxkulcsot (6 és 15-ös) amit a B-ből kihagynak, mivel eleve a gyár is azt javasolja hogy E-Bike szakszervizben szereltessünk be. Nekik meg úgyis kéne lennie... Továbbá két darab tépőzáras rögzítő. Egy rövid és egy hosszabb. Egy 120 cm-es toldókábelt, ami akkor jöhet jól, ha az akkumulátorunkat akarjuk hátsó lámpának használni. Mivel az A szériánál mindkét csomagban Smartcore akkumulátor van, amely végszükség esetén tud hátsó lámpaként funkcionálni. A csomagban a Wiesel töltőt találjuk, ami már megszokott ezeknél a lámpáknál. Meg természetesen a használati útmutató is része a doboznak.

selfpElegáns design és mégis maximális teljesítmény....

A lámpáról tudni kell hogy, három üzemmóddal érkezik, amelyből az egyik a nappali menetfény, amit itt is az elektronika vezérel és dönti el mikor van elég fény hozzá. Sötétedés után pedig további két üzemmód közül választhatunk, ezek lehetnek: 500 vagy 900 Lumen.

A gyár csinált vészüzemmódot is, amivel ha már nincs sok töltés az akkumulátorunkban, akkor képesek vagyunk éjszaka is előhívni a nappali menetfény funkciót, amely által biztonságban haza tudunk jutni. Az egyedül probléma azoknál lehet, akik több kerékpárt használnak. Gyárilag a készlet kétbilincses konzollal van szerelve, amely bár műanyag, de abból jó minőségű kivitel és csak a túlméretes kormányokhoz jó, ám mivel két bilincs van és ezeket csak Torx kulccsal lehet fel-le csavarozni ezért célszerű ha beszerezzük a gyári CNC megmunkált alumínium, gyors záras lámpakonzolt. Egy egy oldalas rögzítést tesz lehetővé és bármikor képesek vagyunk 2 pillanat alatt átszerelni a másik kerékpárra.

selfpA gyári gyorsbillincses megoldás

A másik, amire célszerű odafigyelni hogy a bowdenházak ne keresztezzék a lámpa fényét, mert sok esetben nagyon sok fényt vissza tudnak nekünk tükrözni. Ami éjjel elég zavaró tud lenni. A lámpa üzemideje szerintem a legtöbb felhasználónak elégséges.selfpKb. 50 méter távolságból ezt látni, ha a lámpa szórásképében vagyunk

Az A4 egy 3.3 Ah-s akkumulátort kapott, ezzel 900 lumenen 1,5 órát, 500 lumenen pedig 3 órát üzemel. Az A7 esetén egy 6.6 Ah-s akkumulátor van, ami az előbbihez képest kétszeres üzemidőt enged. Mindkettő akkumulátor Smartcore rendszerű, ezért mind vizuálisan, mind pedig hanggal képes jelezni a töltöttségi szintjét. A lámpa köszönhetően a fejlett elektronikának, ha elkezd túlmelegedni, leveszi a fényerőt. Például ha megállunk és a menetszél nem hűti a fém házat, amint megfelelően kapja a menetszelet fokozatosan visszarakja az üzemmód maximumkára. Fontos, hogy itt a lámpa tetején van a kapcsoló, ami akkumulátor csatlakoztatásakor levillogja a töltöttséget is és ezen láthatjuk hogyha merül az akkumulátor. selfpA gomb és egyben a visszajelző led

Zöld fény van 20%-ig, utána 10%-ig piros és utána teljes merülésig pirosan villog. Ezért ha megteheted hogy ezt a lámpa típust válaszd, mindenképp ajánlom, mert azt biztosra veszem hogy nem fogsz benne csalódni! Nemsokára jön még egy teszt, amikor megnézzük hogy egy cyclocross gépen mit tud este egy erdőben. Mivel alapvetően közúti lámpa,  ezért ezt a tesztet inkább a kíváncsiság vezérli, de megosztjuk veletek is!

István- Evobike

Itt megtaláljátok a lámpákat a webshopunkban!

Írd le véleményed!