Legutóbb hozzáadott termékek ×

A kosár üres.

Lupine SL B - Ha villantani akarsz egy nagyot...

A 2016.-os EUROBIKE óta vártuk, hogy végre beüzemelve lássuk ezt a lámpát. A kiállított mintadarab és a katalógus adatok alapján sokat vártunk el tőle. A tegnapi nap megérkezett az első lámpa, amit a gyártól kaptunk tesztelésre. Maga a SL B lámpa dobozában és hozzá a gyári Bosch első lámpa kábel. A doboz a megszokotthoz képest is jobb minőségű. Teljesen párnázott és minden alkatrésznek megvan benne a helye. Amelyek pedig:

  • Lupine SL B első lámpa
  • 2 darab lámpa rögzítő csavar
  • Bosch kijelző konzol ellendarabok
  • használati utasítás

 

I think this is a beginning of a beautiful friendship.....

A doboz tartalmaA doboz tartalma

Maga a lámpa bekötését alapvetően bárki meg tudná csinálni a kézikönyv alapján. De mivel a Bosch rendszerében engedélyeztetni kell (amennyiben eddig nem volt lámpa rajta) így célszerű elvinni egy Bosch E-Bike szervízbe. Ha ez megvan, akkor jön a nehezebb rész. Mivel a bringák nagy részében a vezetékeket a vázban vezetik el. Ezért esélyes, hogy bekötésnél az egész Bosch középmotort le kell szerelnünk a vázról. Igazából nem a leszerelés a gond, hanem a visszarakás. Eleve a csavarokat megadott értékre kell lehúznunk. A másik probléma pedig, hogy nem egyszerű egyedül megoldani.

Itt kéne kijönnünk a vezetékkel a vázból (nem egyszerű mutatvány)

A vezeték nincs beforrasztva a lámpába, a csatlakozó miatt. Hanem oldható kötés van a lámpa belsejében. Utoljára maradt a tartókonzol rögzítése. Ami annyiból áll, hogy le kell vennünk a gyári Bosch ellendarabokat a konzolról, és felcsavarozni azt amit a Lupine a lámpához ad. Ebbe tudjuk rögzíteni a lámpát két oldalról. Célszerű először nem teljesen meghúzni, mivel be kell állítani a magasságát. Én először elkövettem azt a hibát hogy terhelés nélkül állítottam. Így amikor ráültem egyből lejjebb világított a teleszkóp miatt. Ezután már csak az éles teszt maradt. Mivel az esetek 80%-ban este kerékpározok. Így fontos, hogy lássak és látszódjak. De ezzel a lámpával végre azt is sikerült megoldani, hogy a többi forgalomban résztvevő ember retináját ne égessem ki. A teljes mértékben közúti normáknak megfelelő szórásképnek hála ténylegesen elvágólag oda világítunk ahova kell. De még milyen erővel...atyaúristen.... Volt sok lámpám. Több erős is. De eddigiekhez képest ez mindent visz. Amikor kell maximális fényerőn világít. De ha érzékeli, hogy állunk mondjuk egy kocsi mögött a pirosnál, akkor visszaveszi az elektronika a fényerősséget a nappali menetfényre.

IMG_5996A nappali menetfény kicsit BMW utánérzésű, de már ennek is korrekt az ereje

mdefényszóró magasság állítás teszt :)

Egyenlőre ezek a tapasztalatok, de az ünnepek alatt még jelentkezem több képpel és több tapasztalattal, de eddig a lámpa meggyőzött engem.

Az érzés ami elkapott:

Shut-up-and-take-my-money

Írd le véleményed!