Legutóbb hozzáadott termékek ×

A kosár üres.

Evobike

Evobike hírek

• Videóban mutatjuk be a Riese&Müller Packster Nuvinci HS modellt.

evoBike | 2017-05-31

Riese&Müller Packster Nuvinci HS (szíjhajtásos teherszállító)

A cargo kerékpárok az eBikok előtt is léteztek de a mai Bosch rásegítésű "málhás" gépek tényleg annyira sokoldalúak, hogy egy külön videót szenteltünk a bemutatásnak. Fogadjátok sok szeretettel a Packster most elkészült videóját. 10 éve képviseljük itthon a Riese&Müller márkát melyet nálunk a lehető legnagyobb szakértelem kíséretében tudsz rendelni vagy vásárolni. Mivel a Riese&Müller nem csak konfekció modellekkel foglalkozik így sok évnyi tapasztalattal a hátunk mögött számíthatsz segítségünkre ha egyénileg konfigurálnál egy személyre szabott kerékpárt magadnak. Ne bízd a véletlenre, hogy a lehető legjobb eBike-od lesz-e? Bízz bennünk és használd ki tudásunkat! Minősített, hivatalos Bosch szervizként állunk rendelkezésedre szerviz szolgáltatásunkkal is.

Teher szállító vásárlása --››

• Érdekelnek a GoPro újdonságok és extrák?

evoBike | 2017-05-29

Külön "fejezet az EVObike Youtube csatornáján a GoPro akció kamerának.

Mivel sokan szeretitek és használjátok a GoPro kamerákat így videó sorozatot indítottunk a kiegészítők lehető legjobb bemutatása érdekében. Nem a GoPro kamerával felvett filmekkel kezdünk hanem egy jó felszerelés összerakásának elősegítésével. Ugye a GoPro Hero 5 újdonság magában is egy elég jó akció kamera de az alap kiépítés nagyon sok feladathoz nem elégséges. Így bemutatjuk, hogy milyen feladatokhoz milyen kiegészítők megvásárlása szükséges. Ugye az alap csomag nem tartalmaz már annyira sok kiegészítőt hiszen a gyártó nem tudhatja mi mire szeretnék használni a kameránkat. Számos kiegészítő hasznossága csak használat után és közben derül ki. A felesleges vásárlások megelőzése érdekében bemutatjuk a kiegészítő csomagok tartalmát is nektek.

A GoPro eszközök vásárlását itt tudod megtenni --››

Ne maradj le semmiről nézd meg a GoPro videó sorozatunkat --››

• Lupine Piko Bluetooth részletes bemutató videója

evoBike | 2017-05-23

Nagyon szeretjük a Lupine világítási rendszereket így most bemutatjuk a Bluetooth újdonságot.

A lenti videóban minden fontos részletre kitérünk így most nem is szaporítjuk tovább a szót. Fogadjátok sok szeretettel eddigi legjobb Lupine videónkat. A termékkel kapcsolatos kérdések esetén keressetek minket az oldalunk láblécében látható elérhetőségeinken.

Természetesen a termék megvásárolható az EVObike kínálatában, akár más kiépítésben is. Korábbi cikkeinkben már kitértünk a Lupine lámpák sokoldalúságára, ezeket a cikkeket akár a régebbi oldalunkon is olvashatjátok.

• Bosch hírek: eMTB mód az összes Performance CX motoros rendszerhez

Tittyee | 2017-05-22

Nagyon fontos Bosch frissítés: eMTB mód!

A Bosch legújabb fejlesztése az eMTB mód, ami a jelenlegi Sport fokozatot helyettesíti a rendszerben. Használható lesz az összes 2016-tól gyártott CX középmotornál. Ezt az üzemmódot kifejezetten azoknak fejlesztették akik terepen akarnak kerékpározni. Ebben az üzemmódban a rendszer 120-300%-os rásegítés között állítja a motor teljesítményét. Ilyen módon segít nekünk a fékezések utáni gyors kigyorsításokban és az emelkedők leküzdésében.

Mivel itt a rendszer állandóan változtatja a karakterisztikáját és ő dönti el, hogy melyik fokozat a legmegfelelőbb. Nagyjából a kocsik automata váltójához hasonlít de itt nem fokozatok vannak, hanem a Tour, Sport, Turbó módok karakterisztikája között vált.

csm_Bosch-eBike-eMTB-Mode-Chart_EN_5bd98d6146

A rendszer másik célja az, hogy ne keljen váltanunk tekerés közben és mindig az optimális nyomatékot kapjuk a rendszertől. Ezért mi élvezhetjük a terepkerékpározást. Legyen szó bármilyen terepről.

Mivel ez egy dinamikus mód, emiatt itt a becsült hatótáv folyamatosan változik. De a gyár úgy van vele, hogy aki ezt az üzemmódot választja azokat nem elsődlegesen a megtett táv érdekli terepen.

Bosch eMTB mód élőben A Riva-i kerékpár fesztiválon. (a fotó forrása: ebike-mtb.com) Bosch eMTB mód élőben A Riva-i kerékpár fesztiválon. (a fotó forrása: ebike-mtb.com)

Nézd meg legújabb Bosch eBike videónkat az EVObike Youtube csatornáján--››

• Riese&Müller Delite Nuvinci HS bemutató videó

evoBike | 2017-05-15

Mivel a Riese&Müller csúcs modelljei igen kitűnő minőségűek, így elkezdtünk egy videós sorozatot ahol több termékünket is részletesebben bemutatjuk nektek.

Fogadjátok sok szeretettel első profibb videónkat ahol a Riese&Müller újdonságát a szíjhajtásos, 45 km/h-s, első-hátsó teleszkópos, fokozatmentes agyváltós Nuvinci HS modellt mutatjuk be. Ugye a Bosch hajtásrendszerű kerékpároknál sem mindegy ki építi a gomb köré a kabátot, illetve ki tervezi azt a kerékpárt. Hiába kap számos gyártó már BOSCH hajtásrendszert ha a kerékpár alapvető tervezése során hiba kerül a számításba akkor nem tudja azt az élményt adni mint ami elvárható ezeknél a modelleknél. Az európai piac egyik legnagyobb seregszemléjén az EUROBIKE kiállításon rendszeresen díjnyertes Riese&Müller pontosan a lehető legjobb kerékpárok előállításán dolgozik nem a legolcsóbbén. Itt a szíjhajtás megoldása a 2017-es szezonra kiemelkedő lépés volt hiszen a hátsó rugózott futómű kapcsán ez egy zseniális megoldást kívánt, amit sikeresen valósítottak meg a német, minőségi gyártónál. Ezeknél a modelleknél az alap konfiguráción túl érdekesség még, hogy nem kész kerékpárt kapunk hanem egy közösen az igények szerint konfigurált egyedi kerékpárt.

10 éves múltunk alatt megtanultuk, hogy nem kerékpárt kell eladni hanem megoldásokat. Mi soha nem is adtunk el kerékpárt, mi mindig csak megoldásokat adtunk el. Óriási különbség szerintük a filozófiában, hogy a minőségi kiegészítők egész tárházához is értünk és szívesen ajánljuk őket. Adott kérdéskörre, adott megoldás, így legyen az munkába járás, Földkerülés, túrázás, mindenben tudunk segíteni. Szakértelmünk és tapasztalataink kitérnek a legkülönfélébb területekre is.

• Elindult az EVObike Youtube csatornája.

evoBike | 2017-04-26

Pontosabban újra elindult, most, hogy több, új terméket is elkezdtünk forgalmazni.

Folyamatosan mutatjuk be nektek az újdonságokat az EVObike Youtube csatornáján, hogy minél jobb képet kapjatok az újdonságainkról. Márkák szerint lejátszási listákba rendezzük az új és a régi videókat is, hogy tematikusan tudjátok áttekinteni őket. Most több új márkával bővül kínálatunk, úgy mint GoPro akció kamerák és kiegészítőik, DJI gimball és drón eszközök és kiegészítőik, Thermarest túra felszerelések, Kaiser fotós, videós, túra állványok, Quad Lock okos telefon rögzítők, BOSE hangtechnikák és még számos érdekesség. Az eddigi márkák újdonságait és termékeit is folyamatosan dolgozzuk fel, erőnk és kérdéseitek szerint. Nem csak "profi" egész estés videókat készítünk hanem gyors, kicsomagolós, informatív videókat, amik inkább a döntést, megismerést és a választást segítik elő. Persze a 10 éves születésnapunk kapcsán, további meglepetésekkel is készülünk videó témában, ezt is rövidesen láthatjátok....

EVObike_Youtube_Channel

Amennyiben nem akartok lemaradni az akciókról és az újdonságokról akkor iratkozzatok fel hírlevelünkre (az oldalunk lábléce feletti sávban) és a videós újdonságok érdekében a "leporolt" Youtube videós csatornánkra.

• 10 év margójára...

evoBike | 2017-03-29

Kedves bringások, barátaink, vásárlóink. Tavaly nagy örömünkre betöltöttük a 10. évünket is.

Ennek kapcsán kikívánkozik egy-két gondolat. Nem termék cikk, így akkor olvasd csak el ha érdekel, hol tartunk itthon, mi van a kerékpároddal, mi várható a jövőben.

evoBIKE HOMAGE

Elég sok téves információt látunk, hallunk, amiket szerencsés lenne eloszlatni. Magyarországon mi voltunk az első cég, aki első volt egyszerre a minőségi fekvő, összecsukható és elektromos kerékpárok területén is. 10 év elég sok idő, végig néztük a foldingok (összecsukhatók) fejlődését, a kezdeti próbálkozásoktól a napjainkig. Szervizelünk mindenféle foldingokat, minden kategóriából és árból. Ez a szerviz munka jól megmutatja, hogy miért nem forgalmazunk más márkákat a foldingok területén... Régebben foglalkoztunk más kerékpárokkal is de ma már csak a birdy az, amit forgalmazunk.

Persze szervizelni segítünk, de nem értékesítünk olyat, amivel nem értünk egyet. Ez nem a véletlen műve, tudatos döntés volt. Az alapítók és tulajdonosok nem elégedtek meg soha az EVObike esetén a jó vagy majdnem jó termékekkel. Kínálatunk így inkább csak felső kategóriás termékekből, szolgáltatásokból és megoldásokból áll! Kicsit prémiumba csúsztunk de mondanom sem kell, ha szereli az ember a gépeket, használja azokat, teker 35-36 éve akkor pontosan megérti mi az, ami pénzt ér és mi az, ami nem egyezik a filozófiánkkal.

Bosch dual battery

A 10 év alatt számos túrát, Földkerülést, expedíciót segítettünk világra és bábáskodtunk végig. (Napjainkban is úton vannak fiaink a Föld körül) Szakmai tapasztaltunk miatt nagyon sokan szavaztatok ránk, amit köszönünk szépen. Bizalmatokat folyamatos képzéssel és kínálatunk igényeitek szerinti alakításával hálájuk meg. Úttörő munkát végeztünk a fekvő kerékpárok területén, hiszen a kézi, házi, háztáji, sufni tuningot mi még a 90'-es években éltük ki. Ma már itt is inkább kitűnő termékekkel foglalkozunk főként.

birdy összecsukva

Szerviz szolgáltatásunk sokáig nem volt cél, hiszen a viszonteladóink feladatkörének gondoltuk, ám az élet és Ti, mást hoztatok. Sajnos a legtöbb esetben valahonnan jöttetek, jöttök hozzánk ahol már valamit elrontottak, túlszámláztak, megtaknyoltak... Így foglalkozunk Rohloff, Shimano, Sram, Sturmey agyváltókkal például. Mivel az első között volt Magyarországon BOSCH eBike vizsgánk, így ebben is állunk rendelkezésetekre. Nem katalógus adatokkal dobálózunk és mellé beszélünk, hanem megoldjuk a kérésedet a lehető legszakszerűbben. Ne csak akkor gyere hozzánk ha már mindenhol csalódtál, gyere elsőre nem fogsz csalódni!

Evobike utalvány

Kicsit unom őszintén a sok kakaskodást, hogy ki mit tud és miben akar nekünk újdonságot mondani. Mivel Facebook és Youtube felületünk is van, így számos kommentárt, véleményt, kérdést kapunk aminek örülünk is, de nem tudunk és nem is akarunk bele menni az elvakult, márka függő vitákba. Ha Neked más jön be ne kérd, hogy győzzünk meg miért a birdy. Meg tudunk de elszomorodsz, csalódsz és foggal körömmel véded, akár a tévedéseidet is, erre sem Neked, sem nekünk nincsen szükségünk. Bízz a tudásunkban és utána dönts, ahogy Neked jó !:)

1-EB-21326

Sorban hallgatom az agy-mosott szövegeket, hogy kinek van a legjobb eBike-ja! Mikor kérdem mi az kiderül, hogy egy európai márkanév, kínai gyártással! Aranyos, tényleg! Látványos, design az egekben de ne untassuk egymást. Annyit kell megkérdezni ilyenkor magunktól és Tőletek hány éve gyárt egyáltalán kerékpárt az adott márka? Mi a céljuk? Hol gyártják a Te csúcs kerékpárodat. Mennyi a váz garancia és mennyi a kerékpár terhelhetősége? Ne essetek tévedésbe bármit is mond az értékesítő. Egy 5-6 éves cég nem mérhető össze tudásban tapasztalatban egy olyan gyárral aki 20-30 éve gyárt kerékpárokat, ráadásul kézzel Németországban például. Ráadásul van akit érdekelnek a minőségi részletek és van, akit meg nem. Elég sok márka németnek vallja magát, de Magyarországon gyártat, ami óriási büszkeség de számos hiba adódik belőle, sajnos. Büszkék vagyunk az országunkra, ám amit itthon gyártás, szerelés témakörben látunk az messze van az elvárásainktól...

Az általunk képviselt márkák egytől -egyig egy hosszú vizsgálati, tesztelési rendszeren esnek át, ami azt jelenti, hogy minden terméket, márkát kipróbálunk, átvizsgálunk és ha a több mérnök, tulajdonos, alapító, tesztelő elégedett foglalkozunk vele és ajánljuk neked jó szívvel. Ne érts félre, tudunk szerezni szinte bármit Neked de mi csak azt ajánljuk jó szívvel, amiben hiszünk is, ettől még kérhetsz mást.

Mire figyelj mikor kerékpárt vásárolsz, már ha ránk hallgatsz és nem csak a Márkafüggőség hajt:

1. mire veszel kerékpárt?
    2. mennyit fogod használni?
    3. hol gyártják a kerékpárodat
    4. mennyi garanciát kapsz rá
    5. mennyi a kerékpárod terhelhetősége (nekünk van eBike-unk 160 kg össz-teherig is és teherszállítónk 200 kg feletti kategóriában is)
    6. mennyi ideig és mennyi idő alatt van alkatrész utánpótlásod az adott gyártótól?
    7. ki fogja szervizelni itthon az adott kerékpárt

Sajnos azt is nézd meg kinél vásárolsz, számtalanszor halljuk, hogy jók az árak de a beüzemelés és szerviz terén igazi átverés, lehúzás az adott üzlet. Értjük, hogy minden az ár de nem akkor vásárolsz jó áron ha olcsón vettél, hanem ha sokat kapsz a pénzedért.

Óriási kérdés a külföldi webshop témája, gondold végig a pénzed kimegy az országból és egy másik céget támogatsz, aki soha nem fog magyar expedíciókat segíteni, nem készít magyar videókat, nem gördülékeny a garancia intézése sok esetben.

Rohloff 14 sebességes agyváltója

Szakértelmünkben bízhatsz, így vedd igénybe még döntés előtt. Cipőt a cipésztől kerékpárt nem élelmiszer és sportszer áruházból! Miért? Például, mert nincsen jó kínálatuk, nem értenek hozzá, nem tudják szervizelni és általában nem minőségi a kínálatuk még ha drágák, akkor sem.

Kerékpár boltnál pont ugyanez a helyzet vannak akik régóta jelen vannak és vannak újak ami jó hír csak a tapasztalat és a tudás nem 4-5 év alatt épül fel. eBike esetén még fontosabb a kérdés, mert ott nagyobb összegről kell döntened, lehetőleg jól. Ahhoz viszont információ kell és nem az, hogy valamit rád tukmáljanak. Az EVObike megoldásokat ad el nem pedig kerékpárokat. Mi a Te igényeid szerint építjük, keressük meg a számodra megfelelő kerékpárt, nem azután, hogy mi van a készleten!  Persze lehet ezt reklámmal ellensúlyozni attól még nem lesz kitűnő a szolgáltatás.

Bosch-eBike-PerformanceLine-Nyon-Fitness-Handlebar-MY2015-colour-p3-DE

Ezeket miattatok írjuk le, hogy ne sorban más után "takarítsunk", ne csak akkor gyere mikor már átvertek. Segítünk megelőzni is a bajt!

Webshopunk folyamatosan frissül és a 10 szülinap kapcsán tartogatunk még meglepetéseket idénre...

• Rainlegs a biztonságos kerékpározásárt (videóval)

evoBike | 2017-03-23

Láthatóbb Rainlegs:

Jó ideje ismerjük már a Rainlegs eső ellen védő "combfixét" de a 2016-os EUROBIKE-on bemutatták a még biztonságosabb fényvisszaverő változatot. A alap termékből is volt "láthatósági" színű de ez most valami teljesen új megoldás. Mint ismeretes a Rainlegs az esőben kerékpározókra gondolt amikor megalkotta ezt a terméket. Bár bevallásuk szerint nem csak kerékpárosok használják: lovagláshoz, terep futáshoz, gyalogtúrához, kajakozáshoz is ügyes kiegészítő. Most kaptunk egy videót a gyártól így megosztjuk veletek, többet mond száz szónál úgy is.

Termék vásárlása--››

• Tátra túra

pirosbicikli | 2017-03-06

Gabriella vagyok, 34 éves városi bringás. Első posztom mégsem kerékpáros témájú: a tátrai utunkat, és az arra való felkészülésünket szeretném bemutatni. Tavaly voltunk először a Magas-Tátrában, és annyira megtetszett, hogy idén már a téli túrázást és a síelést is kipróbáltuk.

Csorba-tóCsorba-tó

2017 január végi kirándulásaink voltak:

• Menguszfalvi-völgy: Csorba-tó - Poprádi-tó (menedékház) - Szimbolikus temető - Csorba-tó
      Kb. 280m szintkülönbség egy irányban, teljes hossza: 2x4,8km. Bevezető kirándulásnak szántuk, hogy megnézzük, mennyit bírunk, és hogy is néz ki egy téli erdei túra. A turistautak jól járhatóak, ki vannak taposva - az útról lelépve azért könnyű térdig-combig süppedni a hóban.  Már nyáron is tapasztaltuk, hogy a menedékházi sztrapacska milyen jól tud esni a túra nehezebbik fele után.
    • Felkai-völgy: Újtátrafüred - Sziléziai ház - Magisztrálé - Tarajka - szánkópálya - Ótátrafüred - Újtátrafüred
      Kb. 680m felfelé, ugyanannyi lefelé,  a teljes hossza  12-15km körül lehetett. Az előző útvonallal ellentétben egész a Tarajkáig gyakorlatilag nem találkoztunk emberrel (a Sziléziai ház közvetlen környezetét kivéve). Szinte félelmetes volt így sétálni a frissen esett hóban:) A Sziléziai házat előzőleg menedékháznak gondoltuk - hát inkább egy menő étterem és hotel. Azért hóban-fagyban engednek ott is leülni. A felső turistaút (Magisztrálé) Sziléziai háztól a Tarajkáig vezető szakaszán is egymagunkban mentünk, de a Tarajkán a jégdóm és a szánkópálya miatt már sokan voltak.

Menguszfalvi-völgyMenguszfalvi-völgy

Síelni a Jakab-réti (Jakubkova Luka) kezdő sípályán tanulgattunk, a Soliskón kirándulni voltunk.

Összességében az út nagyon jól sikerült: a Tátra szerintem gyönyörű, az emberek kedvesek, az üdülőkörnyezet kulturált, szóval szívesen visszatérnék újra!

Felszerelés:

Két dologra, a síelésre és a túrázásra kellett előzőleg felkészülnünk. Mind a kettő új feladat volt számunkra, mégis a nagyobb fejtörést a téli túrázásra való felkészülés okozta - télen magashegyi túrán (helyesebben kirándulás) még nem voltunk.

A célhoz közeledveA Felkai-völgy

Többek közt Nagy Árpád Magas-Tátra túrakalauz című könyvére  hagyatkoztunk a felkészülésben, így alakult ki az alábbi lista:

• meleg, vízhatlan túrabakancs, kamásli
    • réteges öltözet, aláöltöző+polár pulcsi+vízálló túrakabát
    • pótzokni, pótpóló
    • papír és telefonos térkép, telefon feltöltve, hegyimentők száma elmentve
    • meleg tea a termoszban, szendvics, mentőcsoki:)
    • elemlámpa, elsősegélycsomag, mentőfólia

A jó, meleg és vízhatlan  túrabakancs az egyik első helyen szerepel minden leírásban az elengedhetetlen felszerelések között.  Hosszas gondolkodás az őszi-tavaszi alsó középkategóriás Olang bakancsomnál maradtam, mivel rendszeres téli túrát nem tervezek. Persze min. 2 pár meleg zoknit hordtam benne. Interneten azért utánanéztem, ha nagyon kellett volna, a Magas-Tátrában  olcsóbban megvettem volna a kinézett bakancsot, mint Budapesten.

A bakancsom vízállóságban mennyire lesz jó, abban nem voltam biztos, így kölcsönkértem apukám vízálló-lélegző zokniját végszükség esetére. Végül is a cipő 2-3 órás túrát kibírt, csak a nagy túránkon ázott be - amiből semmit nem éreztem a vízálló zokninak hála. Pont ugyanezt a SealSkinz zoknit már nem lehet kapni, de a mostani modellek közül ez áll hozzá a legközelebb:  SealSkinz Thick Mid Length Sock

A leghosszabb túránk után (Sealskinz All Weather Cycle Gloves, Sealskinz Thermal Liner,A Felkai-völgyben tett túra után is szárazon maradt kezem-lábam

Az útra a szintén vízálló-lélegző (egyébként biciklis) kesztyűmet is elhoztam, ezt a modellt: SealSkinz All Weather Cycle Gloves. Már évek óta használom, és szándékosan választottam a férfi modellt: kevésbé karcsú kézre tervezték, így kényelmesebben aláfér másik kesztyű is. Direkt a márkához ajánlják a SealSkinz Thermal Liner Gloves-t,  én is így téliesítettem az All Weather típust. Nulla fok felett elvagyok alátétkesztyű nélkül bringán is, az alatt azért már nagyon kell a plusz réteg. Nem meglepő, de a kesztyű nagyon jól tapadt a síeléskor a felvonóra kapaszkodáskor is.

Képgaléria:

• A látszódni is lényeg, Rainlegs fényvisszaverő típus érkezett

evoBike | 2017-02-08

Már 2016 Augusztusában tudtuk érkezik az új biztonságot növelő Rainlegs.

Hiszen az Eurobike-on bemutatták de most végre már raktáron is van. Nagykereskedésünkben és bemutató termünkben Csepelen megtekinthető vagy a webshopunkban is megrendelhető online az újdonság. Sötétben és éjjel kerékpározva, lovagolva, futva nagyon fontos és életmentő lehet a jó észlelhetőség, láthatóság. számos baleset, elsodrás azt igazolja, hogy a késői észlelés végzetes lehet egy-egy nem várt találkozás kapcsán.

Ezt elkerülendő készült el az új Rainlegs termék, mely nem csak fényvisszaverő felületeket tartalmaz, hanem teljes felületén a combon végig reflektív anyagú. Így mozgás közben kitűnően észlelhető sötétben, esőben , éjjel is. A termék többi tulajdonsága: vízzáró, szélzáró működése maradt a jól megszokott. Ennyit biztosan megér az egészségünk. Fontos lehet tájfutáskor az ijedtségek elkerülése érdekében is.